وقتی دلتنگ می شوم . به تنهاییم سر می زنم.همیشه با آغوش باز پذیرایم هست .درست مثل سال کامل,همه تقسیمات و مناسبت ها را دارد.ببین امشب با هم چه یلدایی داریم!!!گوش به زنگ قصه هایت هستم.وقتی خوابم برد چراغ ها را هم خاموش کن.
خاطرات و دلنوشته های یک ......
ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 17:23
کتاب روی ماه خداوند را ببوس از مضطفی مستور:
**وقتی هیچ دلیل قانع کننده ای برای اثبات وجود خداوند و نه برای انکارش نمی شناسم و شک مثل آونگی دایم مرا به سوس ایمان و کفر می برد و می آورد.
**کلیدها به همان راحتی که قفل را یاز می کنند قفل هم می کنن.
**در ندانستن آرامشی هست که در دانستن نیست
خاطرات و دلنوشته های یک ......ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 17:23
ما را در سایت خاطرات و دلنوشته های یک ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 17:23